1. Definiții - În sensul prezentului document, termenii și expresiile de mai jos au următorul înțeles:
  • Academia mamelor – este denumirea site-lui folosit de Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare, persoana juridica romana cu sediul in București, B-dul Camil Ressu 49, bl. H26 scara B etaj 4 ap 40, sector 3, CIF: 35256940, cu nr de Înreg în RNAF - 21172/A/2015, si Nr înregistrare instanța - 117, In baza Încheierii nr.259/2015 a JS3.
  • Vânzător – Academia mamelor sau orice afiliat Academia mamelor.
  • Cumpărător – persoana fizica sau juridica care își face un Cont in Site si efectuează o Comanda.
  • Client – persoana fizica sau juridica care are sau obține acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Academia mamelor (electronic, telefonic, imprimat pe suport celuloid) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Academia mamelor si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
  • Utilizator – orice persoana fizica/juridica înregistrata pe Site, care si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni si Condiții.
  • Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adaugă Conținut pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
  • Cont – secțiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii si care conține informații despre Client/Cumpărător si istoricul Cumpărătorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.).
  • Favorite – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului / Utilizatorului sa își creeze Liste.
  • Lista – pagina web din Favorite in care Cumpărătorul/Utilizatorul poate adaugă Bunuri pe care le considera a fi preferate și pe care, ulterior, le poate adaugă in coșul de cumpărături („coșul meu”).
  • Site – domeniul www.academiamamelor.ro si subdomeniile acestuia.
  • Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vânzător si Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului oferta fermă de a achiziționa Bunuri și/sau Servicii de pe Site.
  • Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile menționate in Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
  • Campanie – acțiunea de a expune in scop comercial, un număr finit de Bunuri si/sau Servicii având un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de către Vânzător.
  • Contract – reprezintă contractul la distanta încheiat intre Vânzător si Cumpărător, fără prezenta fizica simultana a Vânzătorului si a Cumpărătorului.
  • Conținut
    • toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
    • conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
    • orice informație comunicata prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
    • informații legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumita perioada;
    • informații legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumita perioada;
    • date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
  • Review – o evaluare scrisa de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experienței personale si capacitații acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificațiile menționate de către producător.
  • Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna Review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui produs sau serviciu.
  • Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
  • Întrebare – formula de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.
  • Răspuns – informație scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o Întrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Răspunsul reprezintă o explicație oferita de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător in cadrul unei discuții.
  • Document – prezentele Termene si Condiții.
  • Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumita perioada, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.
  • Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vânzarea unui Bun si/sau Serviciu de către mag, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
  • Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, plătita de către Vânzător către societatea autorizata cu preluarea operațiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevăzut de legislația in vigoare.
  • Specificații – toate specificațiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor așa cum sunt precizate in descrierea acestora.
  • Babywearing (BW) - purtarea sau ținerea unui bebeluș sau a unui copil mic, cu ajutorul unui sistem pentru purtarea copiilor - Baby carrier / Port-bebe  .
  • Baby carrier (BC) / Port-bebe - Un articol realizat în principal din țesături sau din resurse tradiționale, purtat pe corpul unei persoane și folosit pentru a purta sau a ține un bebeluș (sau copil mic) cu uzitarea foarte puțina sau aproape deloc a brațelor purtătorului. În mod obișnuit, aceasta poate însemna, de asemenea, în mod specific, un purtător structurat pentru copii sau orice purtător de bebeluși cu curele (spre deosebire de wrap sau sling care sunt din lână mai mult sau mai puțin uniformă); cu toate acestea, In sens larg termenul înseamnă orice tip sau tip de transportator.
  • Adjustable pouch / Pouch reglabil /  „Traista / buzunar” reglabil(ă): un Pouch care folosește capse, fermoare, șireturi, agrafe sau alte dispozitive similare pentru a ajusta lungimea buclei de țesătură, permițând ajustarea dimensiunii generale a pouch-ului pentru a se potrivi diferiților purtătorilor sau de a se adapta la creștere / pierdere în greutate, tip îmbrăcăminte etc.
  • Amauti sau amautik: O îmbrăcăminte tradițională a femeii inuite, care este, în esență, o haină caldă, cu o buzunar special creat pentru a purta un copil, croit în partea superioară a spatelui. Are o glugă mare care acoperă capetele copilului și ale purtătorului pentru căldură.
  • Asian-style baby carrier / port-bebe stil asiatic: un port-bebe având un stil bazat pe cele tradiționale din culturile asiatice, alcătuite dintr-un panou, relativ pătrat sau dreptunghiular, care are curele atașate la unele sau la toate colțurile. Aceasta categorie include: meh dai / bei dai, podaegi, onbuhimo și altele.
  • Base Size sau Base Size Woven Wrap / Wrap țesut varianta comună: O bucată de pânză lungă, mai mult sau mai puțin dreptunghiulară, folosită ca port-bebe, prin înfășurarea întregului material în jurul corpului purtătorului și a copilului de obicei de mai multe ori. Cel mai adesea, dar nu întotdeauna, se referă la o pânză lungă, de 4 metri sau mai mult. Determinant pentru a stabili daca un material textil poate fi considerat  Base Size Woven Wrap  este lungimea necesară pentru a finaliza o înfășurare de tip "Front Wrap Cross Carry", sau de tip "Hammock Double" .
  • Body /Panou / Corpul unui port-bebe: Partea unui port-bebe în care este susținut trunchiul copilului transportat. Denumirea este folosită cel mai adesea în legătură cu Action Baby Carrier -urile și port-bebe urile cu catarame, dar se referă, de asemenea, și la partea centrală a unui Sling sau a unui Pouch.
  • Buckle carrier / Port-bebe cu catarame: un port-bebe care utilizează catarame pentru a fixa curelele, in proporție mai mare comparativ cu fixarea prin legare sau înfășurare. Include și SSC-uri, atât cu și fără umplutură, Half buckles, și Frontpacks; uneori denumirea este folosită ca alternativă pentru SSC
  • Chunei: un Port-bebe care se bazează pe podaegi coreeni, constând dintr-un panou textil care se înfășoară în jurul trunchiului purtătorului și este fixat cu noduri și/sau cu curele cu catarama.
  • Closed tail ring sling : Un Sling cu inel la care capătul liber (cel ce nu este cusut de inele) este pliat sau plisat într-o curea îngustă cusută.
  • Fitted pouch : Un pouch croit pe o anumită dimensiune, astfel încât să fie pe măsura purtătorului.
  • Frame pack sau framed pack / Port-bebe cu cadru: Un port-bebe care are încorporat un cadru rigid, de obicei din metal, similar unui rucsac tip drumeții / camping și care de obicei este făcut exclusiv pentru purtatul în spate.
  • Frontpack: o varianta de SSC, care este utilizata exclusiv pentru transportul frontal, și de obicei nu are centura de talie sau șold.
  • Half buckle : Un hibrid intre meh dai / bei dai și SSC în care un set de curele (de regulă, dar nu întotdeauna, folosite pentru talie) sunt fixate cu catarame, iar celălalt set (de regulă, dar nu întotdeauna, folosite pentru umăr) sunt benzi lungi fixate prin legarea unui nod.
  • Headrest sau head support / Tetiera sau suportul capului: o clapetă de țesătură pe partea superioară a corpului unui port-bebe, uneori întărită cu căptușeală, straturi suplimentare sau cusături speciale, utilizată pentru a sprijini capul copilului.
  • Hip carrier : o varianta de port-bebe asiatic sau cu cataramă concepută în primul rând sau exclusiv pentru șold, constând dintr-un panou sau scaun pentru copil, o centură pentru talie sau șold și o singură curea de umăr purtată pe torsul purtătorului. De obicei, se fixează cu catarame, în special pe talia utilizatorului, dar se pot folosi si  inele de ring sling.
  • Hood / Glugă: o glugă sau o clapă din țesătură atașată la partea superioară a corpului unui purtător și folosită pentru acoperirea și / sau susținerea capului copilului. În mod obișnuit, este mai mare decât o tetieră și, adesea, marginea superioară se atașează la curelele de umăr ale purtătorului cu alte curele sau cu cordoane înguste, care pot fi fixate de cleme, snaps-uri sau alte prinderi similare.
  • Hmong carrier / Port-bebe Hmong: un Port-bebe în stil asiatic, tradițional grupului etnic Hmong originar din Asia de Sud-Est, format dintr-un panou dreptunghiular și o curea lungă pentru partea superioara, conectate cu ajutorul unui mai mic panou dreptunghiular. Ca funcționalitate este foarte asemănător unui podeagi dintr-o pătură îngustă. De obicei, este foarte decorat in special cu broderii.
  • Hybrid / Hibrid: Orice port-bebe care încorporează caracteristici definitorii ale două sau mai multe tipuri diferite de port-bebe.
  • Kanga sau khanga: o bucată de țesătură simplă multifuncțională, tradițională în Africa de Est, care constă dintru-na sau, cel mai adesea, o pereche de dreptunghiuri de aproximativ 1 metru și 1,5 metri din bumbac țesut și decorate cu modele îndrăznețe care includ frecvent un slogan sau un motto in limbajul swahili.
  • Knot sling / Sling cu nod: A se vedea " shawl carrier "
  • Meh dai (cantonează) / bei dai (Mandarin): un port-bebe în stil est asiatic, originar din China, cu patru curele, câte una la fiecare colț al unui panou textil, în general de forma pătrată sau dreptunghiulara , purtat prin așezarea copilului în panou iar curelele prinse in jurul purtătorului.
  • Onbuhimo: un port-bebe în stil asiatic, originar din Japonia, având două curele, cate una la fiecare colț superior al unui panou dreptunghiular și inele sau bucle în fiecare colț inferior al panoului, este purtat prin așezarea copilului în panoul, legând chingile în jurul utilizatorului. Curelele sunt filetate prin inele sau bucle în apropierea taliei purtătorului. Unele stiluri de zi cu zi folosesc catarame .
  • Open tail ring sling : Un Sling cu inele in care latura capătului liber (cea care nu este cusuta la inele) rămâne o bucata de țesătura plata, in loc sa fie cusuta într-o piesa mai îngusta.
  • Padded ring sling / Sling cu inele căptușit: Un sling cu inele care are cu căptușeală cusută în interiorul șinelor și / sau zonei umărului.
  • Podaegi (sau podegi): un port-bebe în stil asiatic, în mod tradițional din Coreea, format dintr-o păturică dreptunghiulară mai mare, care are atașată o curea lunga ce se extinde prin fiecare colț superior, purtată prin înfășurarea păturii în jurul bebelușului și purtătorului și fixarea prin legarea curelelor . Disponibile în variantele "păturici largi" și "păturici înguste"; corpul tipului de păturică îngustă având aproximativ aceeași lățime ca corpul unui meh dai / bei dah sau onbuhimo, dar mai mult.
  • Pouch sau pouch sling : o bucată mai mult sau mai puțin dreptunghiulară de material textil cusută într-o buclă închisă, folosită ca port-bebe prin purtarea buclei în jurul corpului, în general de la umăr la șold și de obicei pliată în jumătate longitudinală pentru a forma un buzunar sau un sac pentru transportul copilului. De obicei are o cusătură curbată, care formează un scaun mai sigur pentru copil. Uneori cunoscut si sub numele de "sling tub".
  • Rail / Șină: muchia lungă a fiecărei laturi a unui sling cu inele, pouch, sau wrap. Pentru sling cu inele, pouch, aceasta poate fi căptușită sau neacoperită; este uneori împodobită cu broderie sau fireturi. "Șină interioară" este șina de lângă corpul purtătorului; "șina exterioară" este șina care susține bebelușul din partea opusă purtătorului.
  • Rebozo: Un șal încolăcit, care este o îmbrăcăminte tradițională feminină în culturile mesoamericane sau de către decadenții mesoamericani, utilizat pentru o varietate de scopuri, inclusiv suport in travaliu / naștere, transport de mărfuri și „transportator” de copii. Utilizat ca port-bebe, acesta este de obicei purtat de la umăr la șold, și fixat prin îmbinarea sau răsucirea capetelor împreună.
  • Ring sling / Sling cu inele: O bucată de pânză mai mult sau mai puțin dreptunghiulară, cu două inele cusute la un capăt, utilizată ca port-bebe prin înfășurarea capătului "liber" printre inele și purtând sling-ul înfășurat în jurul utilizatorului, în general de la umăr la șold.
  • Selendang: Un șal tradițional indonezian, alcătuit dintr-o bucată dreptunghiulară de țesătură din bumbac, adesea folosită ca port-bebe, precum și pentru alte scopuri. Ca port-bebe, este în esență o broboadă, lată (cu dimensiuni de aproximativ 3 metri lungime și 1 metru lățime), uzată, de obicei, de la umăr la șold, similară cu ring sling sau pouch, dar asigurată prin răsucirea și îndoirea capetelor .
  • Shawl carrier / knot sling / Sling cu nod/ Eșarfă : Un articol de îmbrăcăminte constând dintr-o bucată de pânză pătrată sau dreptunghiulară (fără curele), utilizată în mod tradițional în multe culturi, pentru o varietate de scopuri, inclusiv ca port-bebe. Diferite dimensiuni, tipuri de țesături si modele, precum si diferite metode de purtare si legare, sunt tipice pentru diverse regiuni si culturi. Include rebozo (MesoAmerican), manta (Peru), selendang (Indonezia), pareo (Tahiti), sarong (Insulele Pacific), kanga (Africa de Est), kitenge (Africa de Est și de Sud).
  • Shorty / short wrap / : o bucată de pânză, de obicei, cu cel puțin 2-3 mărimi mai scurtă decât Wrap țesut varianta comună. Funcțional foarte asemănătoare cu Wrap-ul țesut varianta comună, dar mai convenabilă pentru metodele de înfășurare care necesită mai puțin material. Nu este utilizabilă pentru metode de înfășurare care necesită mai multe treceri.
  • Shoulder style : Metoda prin care lățimea țesăturii unui sling cu inele este adunată sau plisată pentru a se potrivi prin inele. Shoulder style  afectează modul în care slingul se potrivește cu umărul purtătorului.
  • Simple piece of cloth(SPOC) / Fâșie de pânză / bucată de metraj: Sinonimă cu wrap, dar implică de multe ori o versiune de casă sau ceva multifuncțional, mai degrabă decât o pânză special concepută ca port-bebe.
  • Sling: (1) Ring sling -  Sling cu inel; (2) Orice port-bebe constând dintr-o simpla bandă de țesătură de o lățime aproximativ constanta si de regula fără accesorii de prindere (spre deosebire de una dotata cu curele); adică un wrap, ring sling or pouch; (3) orice port-bebe folosit cu ajutorul unui singur umăr; ex. ring sling, pouch, etc.; (4) orice port-bebe fără structura specifica. Nu este un termen preferat datorită multiplelor utilizări comune, ceea ce face ca acesta să fie ambiguu.
  • Soft structured carrier / port-bebe cu structura moale: Un port-bebe, care are o structura de rezistenta compusa din materiale de umplutură, căptușeli, cusături  și / sau textile rezistente, fără un cadru rigid, pentru a asigura rezistenta si suportul. Inspirat din meh dai / bei dai, dar care are o centură de șold / talie căptușită cu fermitate în locul curelelor de talie și curele de umăr bine căptușite, cu reglaj / elemente de fixare a cataramei.
  • Stretchy wrap / wrap elastic: o învelitoare din țesătură tricotată sau alta pânză elastică.
  • Traditional carrier / Port-bebe tradițional: orice port-bebe al cărui concept are rădăcini intr- o anumită cultură sau regiune.
  • Tube sling: Consultați "Pouch"
  • Woven wrap / Wrap țesut: un port-bebe de tip wrap din țesătură; folosit pentru a se distinge de wrap-urile elastice. De obicei, o bucată lungă de pânză dreptunghiulară care este înfășurată în jurul unui purtătorului și al copilului și este legată pentru a asigura capetele, fără a utiliza legături separate sau elemente de fixare, cum ar fi catarame sau inele.

 

  1. Drept de proprietate site

 

    • Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare, persoana juridica romana cu sediul in București, B-dul Camil Ressu 49, bl. H26 scara B etaj 4 ap 40, sector 3, CIF: 35256940, cu nr de Înreg. în RNAF - 21172/A/2015, si Nr înregistrare instanța - 117, In baza Încheierii nr.259/2015 a JS3 este proprietarul exclusiv al site- lui Academiamamelor.ro
    • Domeniul www. academiamamelor.ro este cedat cu drept de folosința perpetua către Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare, de către proprietarul sau.
    • Pentru a evita orice neînțelegeri este important sa citiți cu atenție secțiunea ”Termeni si condiții” a site-ului Academiamamelor.ro. Achiziționarea de produse si servicii si vizitarea site-ului implica acceptarea tacita a acestora.

 

  1. Cadru contractual

Legislația care guvernează relația dintre Vânzător si Client/utilizator/Cumpărător este legislația din Romania. Sub acest aspect principalele acte normative aplicabile in interpretarea condițiilor contractuale sau a altor drepturi si obligații generate prin accesarea conținutului publicat pe site sunt cele din lista de mai jos care se vor completa cu normele generale de drept comun sau penal aplicabil in materie.

Lista acte normative aplicabile:

3.1.  Legislație privind comerțul electronic

      • Legea comerțului electronic 365/2002 Republicata in Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 403 din 10 mai 2006
      • Hotărârea Guvernului nr. 1308 din 11/20/2002 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii 365/2002 privind comerțul electronic
      • Legea 121/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic
      • Legea 365/2002 privind comerțul electronic - versiunea inițiala
      • Ordonanța privind protecția consumatorilor la încheierea si executarea contractelor la distanta 130/2000 - Republicat in Monitorul Oficial cu numărul 177 din data de 7 martie 2008
      • Ordonanța Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta - versiunea inițiala
      • Legea 51/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta
      • Ordonanța nr. 85 din 19 august 2004 privind protecția consumatorilor la încheierea si executarea contractelor la distanta privind serviciile financiare - Republicata in Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 899 din 28 decembrie 2007 - modificata de OUG 65/2009 si Legea nr.196/2010
      • Legea nr.193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate intre comercianți si consumatori - Republicata in Monitorul Oficial nu.. 305 din 18 Aprilie 2008 - modificata de legea 160/2010
      • Ordinul nr.72/2010 al președintelui Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor privind unele masuri de informare a consumatorilor, publicat in Monitorul Oficial nr.164 din 15 martie 2010
    • Legislație privind dreptul de autor
      • Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe cu modificările aduse pian in aprilie 2011
      • Lege nr. 329 din 14 iulie 2006 privind aprobarea Ordonanței de urgenta a Guvernului nr. 123/2005 pentru modificarea si completarea Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe
      • Ordonanța de Urgenta nr. 123 din 1 septembrie 2005 pentru modificarea si completarea Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe
      • Legea nr. 285 din 23 iunie 2004 pentru modificarea si completarea Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe
      • Legea 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe ( versiunea in vigoare pian la 30 Iulie 2004 )
      • Decret 321 din 18 Iunie 1956 privind dreptul de autor - valabil pian la data de 14 martie 1996
      • Ordonanța Guvernului nr. 25/2006 privind întărirea capacitații administrative a Oficiului Roman pentru Drepturile de Autor - Republicat in Monitorul Oficial nr. 657 din 18.09.2008 - cu modificările aduse prin OUG nr. 43/2010
      • Ordonanța Guvernului nr. 25/2006 privind întărirea capacitații administrative a Oficiului Roman pentru Drepturile de Autor - varianta inițiala
      • Legea 364/2006 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 25/2006
      • privind întărirea capacitații administrative a Oficiului Roman pentru Drepturile de Autor
      • Metodologia privind stabilirea remunerațiilor cuvenite titularilor drepturilor conexe pentru comunicarea publica a fonogramelor de comerț prin intermediul serviciilor online sau mobile, publicata in Monitorul Oficial nr.691 din 29 septembrie 2011
      • Metodologia privind stabilirea remunerațiilor cuvenite titularilor de drepturi patrimoniale de autor de opere muzicale pentru reproducerea si/sau comunicarea publica a operelor muzicale prin servicii online sau mobile publicata in Monitorul Oficial nr. 273 din 27 Aprilie 2010
      • Protocol din 10/04/2009 privind Lista suporturilor si aparatelor pentru care se datorează remunerația compensatorie pentru copia privata pentru operele reproduse după înregistrări sonore sau audiovizuale, precum si cuantumul acestei remunerații, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 316 din 13/05/2009
      • Metodologia pentru utilizarea operelor muzicale ca tonuri de apel pentru telefoanele mobile si drepturile patrimoniale cuvenite titularilor drepturilor de autor publicata in Monitorul Oficial nr. 58 / 18 Ianuarie 2005
      • Legea 533/2004 pentru modificarea si completarea Ordonanței Guvernului nr. 51/1997 privind operațiunile de leasing si societățile de leasing publicata in Monitorul Oficial nr. 1 135 / 1 decembrie 2004 ( Legea leasingului pentru software )
    • Legislație privind documente electronice
      • Legea semnăturii electronice - 455 / 2001 - Publicat in Monitorul Oficial nr 429/2001
      • Norme tehnice si metodologice pentru aplicarea Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronica - HG 1259/2001, modificat prin HG 2303/2004
      • Ordinul Ministrului Comunicațiilor si Societății Informaționale nr.473/2009 privind procedura de acordare, suspendare si retragere a deciziei de acreditare a furnizorilor de servicii de certificare
      • Legea privind marca temporala nr. 451/2004 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 1021
      • Ordinul Ministrului Comunicațiilor si Societății Informaționale 492/2009 din 15/06/2009 privind normele tehnice si metodologice pentru aplicarea Legii nr. 451/2004 privind marca temporala
      • Legea nr.148/2012 privind înregistrarea operațiunilor comerciale prin mijloace electronice
    • Legislație privind plățile electronice
      • Regulamentul BNR nr.8/2011 privind instituțiile emitente de moneda electronica
      • Legea nr.127/2011 privind activitatea de emitere de moneda electronica
      • Regulamentul BNR 6 din 11 Octombrie 2006 privind emiterea si utilizarea instrumentelor de plata electronica si relațiile dintre participanții la tranzacțiile cu aceste instrumente
      • Ordonanța de Urgenta nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind instituțiile de credit si adecvarea capitalului - Titlu IV: Instituții emitente de moneda electronica - Conform OUG nr. 26/2010, prevederile acestui Titlu au fost abrogate începând cu data de 30 aprilie 2011.
      • Ordinul MCTI nr. 389 din 27 iunie 2007 privind procedura de avizare a instrumentelor de plata cu acces la distanta, de tipul aplicațiilor internet-banking, Home-banking sau mobile-banking (abroga Ordinul MCTI 218/2004) - Publicat in Monitorul Oficial cu numărul 485 din data de 19 iulie 2007
      • Legislație privind publicitatea online
      • Legea 158/2008 privind publicitatea înșelătoare si publicitatea comparativa
      • Legea nr. 148 din 26 iulie 2000 privind publicitatea
    • Legislație privind viată privata
      • Legea nr.82/2012 privind reținerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de rețele publice de comunicații electronice si de furnizorii de servicii de comunicații electronice destinate publicului, precum si pentru modificarea si completarea Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protecția vieții private in sectorul comunicațiilor electronice
      • Legea pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date - 677 / 2001
      • Legea privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protecția vieții private in sectorul comunicațiilor electronice- 506/2004
      • OUG nr.13/2012 pentru modificarea si completarea Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protecția vieții private in sectorul comunicațiilor electronice
      • Decizie ANSPDCP nr.52/2012 privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin utilizarea mijloacelor de supraveghere video
      • Decizia ANSPDCP nr.132/2011 privind condițiile prelucrării codului numeric personal si a altor date cu caracter personal având o funcție de identificare de aplicabilitate generala
      • Lege nr. 238/2009 privind reglementarea prelucrării datelor cu caracter personal de către structurile/unitățile Ministerului Administrației si Internelor in activitățile de prevenire, cercetare si combatere a infracțiunilor, precum si de menținere si asigurare a ordinii publice
      • Legea nr. 298/2008 privind reținerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de servicii de comunicații electronice destinate publicului sau de rețele publice de comunicații, precum si pentru modificarea Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protecția vieții private in sectorul comunicațiilor electronice - declarata neconstituționala prin Decizia 1258/2009 a Curții Constituționale.
      • Legea privind înființarea, organizarea si funcționarea Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal -102/2005
      • Ordinul Avocatului Poporului nr. 52 din 18 aprilie 2002 privind aprobarea Cerințelor minime de securitate a prelucrărilor de date cu caracter personal
    • Legislație privind criminalitatea informatica
      • Dispoziții privind prevenirea si combaterea criminalității informatice (Titlul III din Legea 161 din 19/04/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sancționarea corupției - actualizat la data de 22.04.2011)
      • Legea nr. 64 din 24/03/2004 pentru ratificarea Convenției Consiliului Europei privind criminalitatea informatica, adoptata la Budapesta la 23 noiembrie 2001
      • Legea nr. 298/2008 privind reținerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de servicii de comunicații electronice destinate publicului sau de rețele publice de comunicații, precum si pentru modificarea Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protecția vieții private in sectorul comunicațiilor electronice - declarata neconstituționala prin Decizia 1258/2009 a Curții Constituționale.
    • Alte acte normative
      • Legea mărcilor si indicațiilor geografice nr 84/1998 - republicata 2010 - Monitorul Oficial, Partea I nr. 350 din 27 mai 2010
      • Regulamentul de aplicare a legii mărcilor 84/1998
      • Legea nr.109/2007 privind reutilizarea informațiilor din instituțiile publice
      • Lege nr. 183 din 16 mai 2006 privind utilizarea codificării standardizate a setului de caractere in documentele in forma electronica
      • Ordinul MCTI nr. 414 din 25 septembrie 2006 cu privire la utilizarea codării standardizate a seturilor de caractere in documentele in forma electronica
      • Legea privind concurenta neloiala - 11/1991
      • Legea concurentei - 21/1996
      • Codul de bune practici pentru Comerțul Online din Romania - Asociația Romana a Magazinelor online
      • Standardele privind publicitatea online IAB Romania (Interactive Advertising Burau)

 

  1. Condiții contractuale

 

  • Condiții Vânzare Bunuri si Servicii
    • Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
    • Notificarea primita de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezintă acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic/sms.
    • Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
    • Contractul se considera încheiat intre Vânzător si Cumpărător in momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice si/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
    • Pentru Comenzile ce urmează a fi ridicate de la locațiile prevăzute la capitolul 6.1 preturile si rezervările Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de ore de la înregistrarea Comenzii de către Cumpărător.
    • Documentul si informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.
    • Accesul in vederea efectuării unei Comenzii ii este permis oricărui Client/Cumpărător.
    • Pentru motive justificate Academia mamelor își rezerva dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului in vederea efectuării unei Comenzi si/sau la unele din modalitățile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Academia mamelor. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Juridic al Academia mamelor, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmenționate.
    • Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directa cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit sa aducă justificări pentru aceasta.
    • In cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, Academia mamelor își rezerva dreptul de a cere Clienților/Cumpărătorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip catch, in vedere protejării informației din cadrul Site-ului.
    • Academia mamelor poate publica pe Site informații despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care Academia mamelor are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
    • Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si sunt preturile finale.
    • In condițiile prevăzute de lege, prețul Bunurilor electronice afișat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumpărătorul solicita detalii cu privire la suma exacta adăugată la prețul Bunului, acesta va contacta Departamentul Juridic Academia mamelor.
    • In cazul plaților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitând-se la comisioane de conversie valutara aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poarta numai Cumpărătorul.
    • Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuala din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
    • După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Cumpărătorului i se va solicita înscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisa către adresa de email înscrisa de Cumpărător in Cont. In acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.
    • Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat in coșul de cumpărături, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție in măsura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu in coșul de cumpărături, in lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
    • Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete si adevărate la data plasării Comenzii.
    • Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte ca Vânzătorul poate sa li contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, in orice situație in care este necesara contactarea Cumpărătorului.
    • Vânzătorul poate anula Comanda efectuata de către Cumpărător, in urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioara a vreunei parți fata de cealaltă sau fără ca vreo parte sa poată sa pretindă celeilalte daune-interese in următoarele cazuri:
      • neacceptarea de către banca emitenta a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, in cazul plații online;
      • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Academia mamelor, in cazul plații online;
      • datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
    • Cumpărătorul are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv si fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
    • Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
    • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
    • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,
    • In cazul in care Cumpărătorul decide sa se retragă din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur.
    • In cazul in care Clientul/Cumpărătorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vânzătorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata după cum urmează:
      • pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
      • pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/transfer/ Card bancar-> prin virament bancar;
      • pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
    • Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vândute sau pana la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
    • In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urma va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștința acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul si-a exprimat in mod expres intenția de reziliere a Contractului.
    • Disponibilitatea unui Bun va fi afișata in Site după cum urmează:
      • “in stoc” – avem mai mult de 3 bucăți in stocul Academia mamelor
      • “stoc limitat” – avem mai puțin de 3 bucăți in stocul Academia mamelor
      • “in stoc furnizor” – Bunul nu este disponibil in stocul Academia mamelor. Daca înregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “in stoc furnizor”, unul dintre consultanții noștri de vânzări te va contacta in cel mai scurt timp ca sa iți comunice disponibilitatea Bunului.
      • “la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul Academia mamelor si pentru moment nu avem informații despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca înregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iți comunice disponibilitatea Bunului.
      • “precomanda” – Bunul nu este disponibil in stocul Academia mamelor si nici in stocul furnizorului. Dar, daca înregistrezi o comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “precomanda”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iți comunice disponibilitatea Bunului.
      • “stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil in stocul Academia mamelor
      • “momentan indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se găsește in stocul furnizorului.
    • Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
      • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;
      • furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
      • furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
      • furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
      • furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător;
      • furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
      • contractele în cazul cărora Cumpărătorul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumpărător sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
      • furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
      • furnizarea de periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
      • furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.
    • Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, după efectuarea plații din partea Cumpărătorului in locația indicata in Comanda (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).
    • Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terța parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor după livrare si in special pentru pierderea acestora.
    • Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul își asuma răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (ușer si parola) si pentru gestionarea accesării Contului, si, in măsura permisa de legislația in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
    • Prin crearea Contului si/sau utilizarea Conținutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul accepta in mod expres si fără echivoc Termenii si condițiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data creării Contului si/sau utilizării conținutului si/sau la data plasării Comenzii.
    • Ulterior creării Contului utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor si Condițiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Condițiilor Site-ului.
    • Termenii si Condițiile Site-ului pot fi modificați oricând de către Academia mamelor, aceștia fiind opozabili Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la data afișării in Site. Acceptarea Termenilor si Condițiilor Site-ului se confirma prin bifarea chec boxului corespunzător din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plăti online.

 

  • Condiții Închiriere
    • Rezervarea produsului.

Rezervările vor fi confirmate doar pentru o grupa de produse, nu pentru un produs specific (poate fi diferita culoarea, textura sau alt element de design). Este posibil ca unele grupe de produse sa nu fie disponibile.

  • Modificarea sau anularea rezervării
    • Prețul afișat pe pagina de închirieri se refera la detaliile specifice privind produse din aceeași grupa. Odată confirmata, orice modificări aduse rezervării dumneavoastră pot afecta prețul si/sau disponibilitatea produsului.
    • In cazul in care doriți sa modificați o rezervare pe care ați plătit-o, va rugam sa aveți in vedere faptul ca costurile diferă in funcție de grupa de produse.
    • Aveți posibilitatea sa anulați rezervarea făcută cu 48 de ore înainte de data la care dumneavoastră trebuia sa ridicați produsul sau, in funcție de opțiune, înainte ca noi sa-l predam firmei de curierat care urma sa-l livreze la adresa indicata de dumneavoastră.
    • In cazul in care nu anulați rezervarea cu 48 de ore înainte de data si ora de preluare/predare spre livrare, confirmate in rezervare, , se va aplica o taxa in cuantum de 50% din prețul rezervării.
  • Preluarea sau livrarea produsului.
    • Tipul de livrare standard oferit de noi este ridicarea de către client de la sediul din București, B-dul Camil Ressu 49, bl. H26 scara B etaj 4 ap 40, sau in fiecare miercuri din Mall-lu Park Lake intre orele 10:00 - 13:00.
    • In situația in care optați pentru ridicarea personala a produsului, va fi necesar sa aveți la îndemâna numărul rezervării dumneavoastră si un act de identitate.
    • In situația in care optați pentru opțiunea de livrare la o adresa specificata de dumneavoastră, atunci va fi necesar sa identificați persoana care va recepționa coletul, pe care noi li vom trimite prin firma de curierat FAN Courier. Atenție costul pentru livrare este de 20,4 lei si va fi suportat de dumneavoastră.
  • Starea produsului
    • Raportul de Constatare a Stării (RCS) produsului precizează eventualele deteriorări vizibile imputabile ale Produsului.
    • La preluarea produsului verificați daca starea acestuia corespunde celei descrise RCS. In cazul in care constatați o avarie care nu a fost menționata in RCS, va angajați sa solicitați personalului Academia Mamelor rectificarea RCS-ului. In caz contrar, Academia Mamelor nu va considera ca fiind întemeiate reclamațiile ulterioare privind daunele vizibile imputabile.
  • Folosirea produsului
    • Exercitați răspunderea juridica a produsului închiriat de la data preluării. De la respectivul moment răspundeți pentru produs sau pentru eventualele prejudicii pe care acesta le-ar putea cauza.
    • Va angajați sa aveți grija de acesta si sa li utilizați in mod normal si prudent.
    • In special, sunt considerate utilizări anormale ale produselor;
    • Utilizarea acestora in alte scopuri decât cele stabilite de către fabricant;
    • Utilizarea produselor de către o persoana care se afla sub influenta băuturilor alcoolice, a produselor sau substanțelor stupefiante ori medicamentelor cu efecte similare;
    • Utilizarea produselor in situații neconforme cu specificațiile producătorului referitoare la greutatea maxima suportata;
    • Utilizarea produselor pentru orice tip de dezbateri, emisiuni, proiecte, programe, cursuri sau teste comparative de produse, privitoare la respectivele produse;
    • Sub-închirierea produselor către un terț;
    • Distrugerea sau degradarea voluntara a produselor.
    • Încălcarea acestor prevederi atrage automat plata unei penalități in cuantum de 2.000 lei indiferent de gama de produse
  • Siguranța
    • Va angajați sa respectați condițiile de siguranța stabilite de către producător, in special capacitatea maxima specifica fiecărui Baby carrier.
    • Pe durata neutilizării, va angajați sa depozitați produsul in condiții optime.
    • In calitate de Utilizator al Produsului, pe parcursul închirierii răspundeți din punct de vedere juridic si financiar pentru eventualele prejudicii cauzate.
  • Costul de închiriere
    • Tariful de baza este compus dintr-o suma forfetara aferenta perioadei efective de închiriere ( nu se ia in calculul perioadei de închiriere, timpii necesari livrării/returnării in situația când bunul este livrat/returnat prin curier), plătibila înainte de predarea produsului.
    • La tariful de baza se poate adaugă, atunci când este cazul:
      • costul livrării/returnării, in conformitate cu Capitolul 6.2. Livrare / Ridicare;
      • costul serviciilor suplimentare de protecție si al consultantei pentru utilizare suplimentare, oferite la cererea dumneavoastră de către Academia mamelor;
      • costul cu alte suplimente si servicii opționale.
    • Tot ceea ce nu este inclus in mod expres in tariful de închiriere face obiectul unei facturări distincte, in special:
      • repararea daunelor cauzate produsului;
      • pierderea sau furtul produsului.

 

  • Tariful de închiriere este calculat in intervale de zile, care pornesc din ziua livrării/ridicării produsului contractului de închiriere si se termina odată cu returnarea produsului. Termenul include prima si ultima zi, nu se iau in calcul zilele necesare livrării de către curier. Odată depășit acest termen, Academia mamelor va factura o zi suplimentara de închiriere, pentru fiecare zi de întârziere.

 

  • Depozitul de garantare al produsului / garanția.
    • In vederea încheierii contractului de închiriere, clientul trebuie sa garanteze respectarea obligațiilor contractuale, precum si pierderea, furtul sau distrugerea produsului prin constituirea unui depozit.
    • Suma specifica in cuantumul căreia se constituie depozitul de garantare, este individualizata pentru fiecare produs in parte, in conformitate cu valoarea de inventar a produsului.
    • Suma ce a fost depusa in vederea constituirii depozitului de garantare va fi returnata clientului imediat după ce bunul este returnat.
    • In situația in care produsul este deteriorat din depozit se va trage contravaloarea reparării prejudiciului.
    • In situația in care bunul a fost pierdut, furat, sau distrus in totalitate suma depusa rămâne in întregimea ei de drept Academia mamelor pentru acoperirea prejudiciului.
    • Tot din depozit se vor trage sumele aferente livrării/ridicării prin curier a produsului.
    • In situația in care depozitul este constituit/desființat prin vărsarea/retragerea in numerar a banilor, costurile pentru aceste operațiuni sunt nule.
    • In situația in care depozitul este constituit/desființat prin operațiuni bancare, plata cu cardul sau virament, comisioanele aferente respectivelor operațiuni percepute de către bănci sau terți operatori, vor fi suportate de către client.

 

  • Curățarea amănunțita a Produsului

Academia mamelor aplica o taxa suplimentara in cazul in care la returnarea Produsului este necesara curățarea profesionala (care necesita intervenția unei societăți specializate) a acestuia in cuantumul precizat de societatea respectiva la care se adaugă tariful de închiriere per/zi pentru fiecare zi necesara pentru curățare.

  • Returnarea Produsului
    • Produsul trebuie returnat la locația de ridicare respectiv la sediul din București, B-dul Camil Ressu 49, bl. H26 scara B etaj 4 ap 40, sau in fiecare miercuri din Mall-ul Park Lake intre orele 10:00 - 13:00.
    • De asemeni se poate opta si pentru returnarea prin serviciile de curierat ale societății FAN Courier, valoarea acestora fiind de 20,4 lei pentru teritoriul României.
    • Trimitem noi curierul la dumneavoastră (FAN Courier ), trebuie doar sa ne comunicați adresa de unde sa vina sa ridice coletul si ziua care va convine cel mai bine. Noi va vom returna in cont valoarea garanției minus valoarea transportului.
  • Controlul stării produsului
    • Clientul are dreptul de a controla starea produsului împreuna cu personalul desemnat, la returnarea produsului închiriat si de a o compara cu cea menționata in RCS.
    • In cazul in care starea produsului la momentul returnării diferă de cea de la plecare, Academia mamelor va factura daunele constatate (ex.: avarii ale produsului, accesorii sau elemente lipsa, etc.), estimate in conformitate cu valorile disponibile.
    • In cazul in care decideți sa nu efectuați acest control împreuna cu personalul Academia mamelor la momentul restituirii produsului, încredințați Academia mamelor sarcina de a-l efectua si acceptați constatările efectuate si facturarea daunelor corespunzătoare, daca este cazul.

 

  1. Costuri - Plăti

FACTURARE – PLATA

10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afișate in cadrul site-ului www.academiamamelor.ro sunt preturile finale asociația nefiind plătitoare de T.V.A. conform legislației in vigoare.

10.2. Prețul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația in vigoare.

10.3. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferenta Comenzii ce conține Bunuri si/sau Servicii vândute de Academia mamelor, cu excepția Bunurilor si/sau Serviciilor vândute de partenerii Academia mamelor, precum și pentru orice alte plăti aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adăugarea facturii in Contul Cumpărătorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail menționata de Cumpărător in Contul sau.

10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului ii revin obligațiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informațiile si documentele aferente fiecărei Comenzi, existente in Cont.

10.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul sau, va deține o evidenta a facturilor emise de Academia mamelor, putând-le salva si arhiva la rândul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o dorește.

10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprima acordul sa primească facturile in format electronic prin adăugarea acestora de către Academia mamelor in Contul sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționata in Contul sau.

10.7. In cazul in care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzeci si opt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: [email protected] academiamamelor.ro.

10.10 Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumpărătorului nu vor fi accesibile Academia mamelor si nici nu vor fi stocate de către de Academia mamelor sau de către procesatorul de plăti integrat in Site, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

10.11. In anumite cazuri, pentru menținerea securității Tranzacțiilor, la înregistrarea Comenzii, Cumpărătorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

10.12. Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul este sfătuit sa nu rămână legat pe Site si sa nu seteze opțiunea de log-are automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

 

 

  1. Livrare / Ridicare
    • Tipul de livrare standard oferit de noi este ridicarea de către client de la sediul din București, B-dul Camil Ressu 49, bl. H26 scara B etaj 4 ap 40, sau in fiecare miercuri din Mall-ul Park Lake intre orele 10:00 - 13:00.
    • Alternativa este livrarea la adresa cumpărătorului prin serviciile de curierat ale societății FAN Courier, valoarea acestora fiind de 20,4 lei pentru teritoriul României.
    • Pentru comenzile de peste 600 lei transportul este gratuit in România, costurile de livrare fiind suportate de noi.
    • Livrări in afara României se pot face doar pe baza de contract special, negociat separat.

 

  1. Garanții

GARANTII

7.1. Toate Bunurile comercializate de către Academia mamelor, cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației in vigoare si politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (excepție Bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producător in parte.

7.2. In cazul Bunurilor vândute si livrate de Academia mamelor, certificatele de garanție sunt emise direct de producător.

7.3. In cazul Bunurilor vândute si livrate de Academia mamelor prin partenerii afiliați, Cumpărătorul va primi la livrare pentru fiecare Bun care beneficiază de garanție un certificat de garanție cu toate detaliile centrului de service care asigura reparațiile pe durata termenului de garanție. Garanția Bunurilor achiziționate prin intermediul Academia mamelor de la partenerii Academia mamelor este asigurata de către agentul comercial menționat pe certificatul de garanție aferent Bunului sau de către Vânzător.

7.4.  Pentru o corecta comunicare a certificatului de garanție aferent Bunului din Comanda, Cumpărătorului ii revin obligațiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informațiile si documentele aferente fiecărei Comenzi, existente in Cont.

7.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul sau de pe www. academiamamelor.ro, va deține o evidenta a certificatelor de garanție emise de Academia mamelor, putând-le salva si arhiva la rândul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o dorește.

7.6. In cazul in care aceste informații sunt indisponibile pentru 48 (patruzeci si opt) de ore in contul de client, va rugam sa ne sesizați acest aspect pe adresa de mail: [email protected] academiamamelor.ro.

7.7.  In cazul certificatelor de garanție emise de producători, Bunul reclamat defect in perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru menționat in certificat. Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.

Lipsa certificatului de garanție al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzeci si opt) de ore de la receptia marfii pe adresa [email protected] academiamamelor.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

7.8. In cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garanție este emis de către Academia mamelor, iar garanția poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garanție a aceluiași Bun nou, sigilat. Perioada de garanție este specificata in certificatul de garanție pentru fiecare Bun resigilat in parte. Condițiile de utilizare, manipulare si transportare a unui Bun resigilat sunt aceleași cu cele de la produsele sigilate si beneficiază de aceleași servicii daca nu este stipulat altfel in pagina produsului.

7.9. Produsele care sunt realizate din materiale ce conțin fibre naturale, cum ar fi bumbacul natural, care este material organic, ținând cont si de faptul ca in procesul de fabricare nu au fost folosite chimicale fixatoare de culoare, in timp, se pot deteriora la nivel de culoare in urma spălărilor sau utilizării repetate si îndelungate. Așadar, decolorarea nu este un defect, iar aceasta nu intra sub spectrul garanției.

7.10. De asemenea, in cazul produselor realizate din material țesut, nu reprezintă defecte si nu sunt acoperite de garanție posibilele scămoșări sau noduri mici in țesătura. Fiind realizate din materiale organice, posibilele variații ușoare, care nu afectează utilizarea sau siguranța produsului nu sunt considerate defecte si nu pot fi acoperite de garanție (cum ar fi, însă fără a se limita la, nuanța, mici diferențe de dimensiuni, plasarea decorului pe țesătura, scămoșări, noduri mici in țesătura sau altele asemenea).

7.11. Cataramele defecte si orice alt sistem de fixare si prindere pot fi înlocuite, daca acestea s-au deteriorat fără a fi obiectul unui accident.

7.12. Cusaturile sunt atent realizate, însă in situația in care observați modificări la nivel de structura ca urmare a desprinderii cusăturilor, va rugam sa ne scrieți pe adresa de contact.

7.13. Garantia nu acopera situatiile in care produsul a fost folosit incorect si neconform instrucțiunilor de utilizare, acesta a suferit modificări improvizate sau adăugiri. De asemenea, garanția nu acoperă produsul in situația in care acesta a fost închiriat.

 

 

 

  1. Returnare

Condițiile pentru retur

Conform legii termenul de returnare al produselor comandate online este de 14 de zile calendaristice. Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ați dorit, îl puteți returna pentru rambursarea valorii într-un interval de maxim 14 de zile de la data primirii pachetului.

Regula de mai sus se va aplica numai in cazul in care produsele sunt in starea inițiala (nespălate, fără urme ale utilizării, cu etichetele originale si in ambalajul original). Este necesara si dovada achiziției – copia facturii. Intrați pe pagina “Formular pentru retur”, introduceți adresa dumneavoastră de e-mail si alegeți comanda din care doriți să returnați produse, apoi completați formularul.

Daca comanda a fost plătita cu cardul, banii vor fi rambursați pe același card, daca plata a fost efectuata prin transfer bancar sau ramburs, vă rugam sa ne lăsați in formularul de retur contul bancar unde noi sa rambursam banii.

Trimitem noi curierul la dumneavoastră (FAN Courier ), trebuie doar sa ne comunicați adresa de unde sa vina sa ridice coletul si ziua care va convine cel mai bine. Costul transportului va trebui sa-l suporți dumneavoastră  acesta fiind de 20,4 lei. Noi va vom returna in cont valoarea produsului minus valoarea transportului.

Va rugam sa ambalați produsul in cutia in care a venit la dumneavoastră, astfel încât sa protejam ambalajul original si produsul. Va rugam sa nu trimiți produsele prin posta sau alt curier, ne ocupam noi de relația cu firma de curierat, dumneavoastră trebuie doar sa ne trimite-ti un replay la e-mail-ul de confirmare a returului, cu adresa si ziua când sa vina curierul sa preia coletul de la dumneavoastră. De asemeni puteți lasă produsul la sediul din București, B-dul Camil Ressu 49, bl. H26 scara B etaj 4 ap 40, sector 3, iar contravaloarea lui o veți primi in cont. Vă rugam ca produsul sa fie ambalat si etichetat cu numele vostru, astfel încât sa-l putem identifica ușor.

După ce ajunge coletul la noi si verificam daca produsul este in regula, vom procesa returul si vom rambursa banii pe cardul cu care a-ti plătit inițial sau in cont. Termenul legal este de 14 zile, dar ne străduim sa returnam banii cat de repede se poate. 

Din motive de igiena personala, nu pot fi returnate: șosetele / dresurile cărora le-a fost desfăcuta eticheta, lenjeria intima (sutienele, bustierele si chiloții), scutecele de înot si detergenții.

 

Exercitarea dreptului de retragere

  1. În cazul unui contract de prestări de servicii ( curs de înțărcare sau consultație de alăptare)
  2. Instrucțiuni privind retragerea

Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 48 de ore anterioare datei si orei programate pentru efectuarea serviciului. Perioada de retragere expiră la împlinirea orei 48 anterioare începerii prestării serviciului. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informați Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare, persoana juridica româna cu sediul in București, B-dul Camil Ressu 49, bl. H26 scara B etaj 4 ap 40, sector 3, pe email la adresa [email protected], sau la număr de telefon 0726.48.77.69, cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă. În acest scop, puteți folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie. De asemenea, puteți completa și transmite electronic de pe site-ul nostru https://academiamamelor.ro/ formularul standard de retragere sau orice altă declarație neechivocă. Dacă folosiți această opțiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecințele retragerii : Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

ATENȚIE! În situația in care nu va retrageți cu 48 de ore înaintea datei programate pentru efectuarea serviciului orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră NU SE VA RETURNA. In ceea ce privește cursul de înțărcare locul la curs poate fi cedat altei persoane, însă la aceeași data. Nu se poate reprograma data la care se participa la curs.

  1. Formular de retragere. Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.

„ Către, Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare, persoana juridica romana cu sediul in București, B-dul Camil Ressu 49, bl. H26 scara B etaj 4 ap 40, sector 3; [email protected], telefon 0726.48.77.69 :

 Vă informez/Vă informăm prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră  din contractul referitor la prestarea următoarelor servicii curs de înțărcare /consultație de alăptare

Comandate la data ............................ si având nr. de comandă ...................

Numele consumatorului (consumatorilor) .......................

 Adresa consumatorului (consumatorilor)............................

 Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

Data ”

 

  1. În cazul unui contract de vânzare

1.Instrucțiuni privind retragerea

Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informați Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare, persoana juridica româna cu sediul in București, B-dul Camil Ressu 49, bl. H26 scara B etaj 4 ap 40, sector 3, pe email la adresa [email protected], sau la număr de telefon 0726.48.77.69 cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail. În acest scop, puteți folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie, de asemenea, puteți completa și transmite electronic de pe site-ul nostru https://academiamamelor.ro/ formularul standard de retragere sau orice altă declarație neechivocă. Dacă folosiți această opțiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecințele retragerii.  Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă la adresa poștală București, B-dul Camil Ressu 49, bl. H26 scara B etaj 4 ap 40, sector 3 pentru Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.

In situația in care doriți sa expediați produsele procedura este următoarea : Trimitem noi curierul la dumneavoastră (FAN Courier ), trebuie doar sa ne comunicați adresa de unde sa vina sa ridice coletul si ziua care va convine cel mai bine. Costul transportului va trebui sa-l suporți dumneavoastră  acesta fiind de 20,4 lei. Noi va vom returna in cont valoarea produsului minus valoarea transportului.

Va rugam sa ambalați produsul in cutia in care a venit la dumneavoastră, astfel încât sa protejam ambalajul original si produsul. Va rugam sa nu trimiți produsele prin posta sau alt curier, ne ocupam noi de relația cu firma de curierat, dumneavoastră trebuie doar sa ne trimite-ti un replay la e-mail-ul de confirmare a returului, cu adresa si ziua când sa vina curierul sa preia coletul de la dumneavoastră.

ATENȚIE! RETURNAREA se va efectua numai in cazul in care produsele sunt in starea inițiala (nespălate, fără urme ale utilizării, cu etichetele originale si in ambalajul original) nu se admite folosirea lor sub nici o forma. 

  1. Formular de retragere. Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.

Către, Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare, persoana juridica romana cu sediul in București, B-dul Camil Ressu 49, bl. H26 scara B etaj 4 ap 40, sector 3; [email protected], telefon 0726.48.77.69 :

 Vă informez/Vă informăm prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră  din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse........................................... .

Comandate la data ............................ si având nr. de comandă ...................

Numele consumatorului (consumatorilor) .......................

 Adresa consumatorului (consumatorilor)............................

 Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

Data

 

  1. Confidențialitate
  • Academia mamelor va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natura pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar in condițiile menționate in prezentul Document.
  • Nicio declarație publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvăluire către terțe parți nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comanda/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
  • Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul sa poată utiliza liber, in interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. Academia mamelor nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, daca legislația in vigoare nu prevede alte specificări in acest sens.
    • Prin înscrierea in baza de date a Academia mamelor, Clientul/Cumpărătorul își oferă consimțământul expres, in limitele legislației in vigoare, de a fi contactat de către terți, parteneri ai Academia mamelor: furnizori de servicii de marketing, alți furnizori de servicii in vederea îndeplinirii obiectului Contractului încheiat intre Cumpărător si Vânzător, precum si de agenții de stat, guvernamentale, atunci când legislația specifica prevede acest lucru; cat si de alte companii cu care Academia mamelor poate dezvolta programe comune de ofertare pe piața a Bunurilor si/sau a Serviciilor etc.

 

  1. Publicitate
    • Newsletter-ele Academia mamelor sunt transmise atât direct cat si prin intermediul partenerilor specializați si agreați de Academia mamelor. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea si securitatea informațiilor.
      • In momentul in care, Clientul își creează un Cont pe Site, își exprimă acordul cu privire la primirea de Newsletter-e.
      • Clientul își poate modifica opțiunea cu privire la acordul emis către Vânzător in orice moment:
      • prin contactarea Academia mamelor in acest sens.
      • prin modificarea setărilor din Contul de client la secțiunea “Abonările mele”.
    • prin accesarea link-ului de dezabonare afișat in mesajele comerciale primite de la Vânzător.
    • Renunțarea la primirea Newsletter-lor nu implica renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

 

  1. Nota de informare privind protecția datelor personale
    • Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protecția vieții private in sectorul comunicațiilor electronice, Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare are obligația de a administra in condiții de siguranța si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o alta persoana.
    • Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator si au ca destinatar doar Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare.
    • Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justiției. Totodată, aveți dreptul sa va opuneți prelucrării datelor personale care va privesc si sa solicita ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteți adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare. Orice persoana are, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fără nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale in scopuri de marketing direct. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justiției. In acest sens precizam posibilitățile de exercitare a drepturilor menționate:
      • Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa București, B-dul Camil Ressu 49, bl. H26 scara B etaj 4 ap 40, sector 3, in atenția Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare, va puteți exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu procesate.
      • Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: București, B-dul Camil Ressu 49, bl. H26 scara B etaj 4 ap 40, sector 3, in Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare, va puteți exercita dreptul de intervenție asupra datelor, după caz:
        • Rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;
        • Transformarea in date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date;
        • Notificarea către terții cărora le-au fost dezvăluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedește imposibila sau nu presupune un efort disproporționat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
      • Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont si/sau de Comanda Cumpărătorul declara si accepta necondiționat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a Academia Mamelor, si își da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevăzut mai jos la punctul 11.3.4.
      • Scopul colectării datelor, precum si necesitatea acestora este pentru:
        • facturarea si trimiterea comenzii
        • informarea Clienților/Cumpărătorilor privind situația Contului lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea Comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda, la Bunurile si sau serviciile achiziționate,
        • trimiterea de Newsletter-e si/sau alerte periodice, prin folosirea poștei electronice (e-mail, SMS)
        • de cercetare de piața, de urmărire si monitorizare a vânzărilor si comportamentul Clientului/Cumpărătorului.
      • Refuzul dvs. determina imposibilitatea încheierii unui contract.
    • Prin citirea Documentului ați luat la cunoștința faptul ca va sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justiției in caz de încălcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date.
    • Daca unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, va rugam sa ne informați cat mai curând posibil.

 

 

  1. Cesionare / subcontractare / afiliere
    • Vânzătorul poate cesiona si/sau subcontracta o terța parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, dar nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil fata de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
    • Rețeaua de afiliați Academia mamelor este o modalitate de succes de a capitaliza traficul site-ului/blogului partener. Practic, prin programul de afiliere de fiecare data când un vizitator al site-ului / blogului da click pe unul din instrumentele de promovare (bannere display) si cumpăra produse Academia mamelor de pe site-ul: academiamamelor.ro, valoarea este contorizata, si in acest fel, site-ul, cat si utilizatorii acestuia vor avea beneficii reale : utilizatorii vor putea achiziționa produse de încredere, iar proprietarul site-lui va obține un comision in cuantum de 5% din vânzările realizate.
    • Plata comisionului se va face lunar, la începutul fiecărei luni, prin virament bancar, pentru sume ce depășesc 300 lei.

 

  1. Concursuri / Gratuități / Reduceri

 

  1. Litigii

Orice litigiu apărut intre Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare si clienții săi se rezolva pe cale amiabila, conform procedurii descrise mai jos.

    • Existenta unui potențial litigiu trebuie sa fie adusa la cunoștința Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare printr-o adresa trimisa la e-mail – [email protected].
    • Adresa va conține:
      • datele de identificare ale expeditorului ( nume si prenume / denumire, adresa domiciliului sau sediului, adresa de corespondenta, telefon de contact, alte date relevante);
      • obiectul cererii, constând in reclamația, pretenția, nemulțumirea potențial litigioasa;
      • descrierea faptelor care au generat obiectul cererii
      • motivele de fapt pe care se bazează cererea.
    • La adresa vor fi atașate in format pdf., copii ale documentelor pe care se bazează solicitarea.
    • In termen de maxim 10 zile, conform cu prevederile art. 181 cod proc.civ, Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare, va răspunde in scris pe adresa de e-mail, de la care s-a trimis cererea.
    • In situația in care adresa trimisa nu este conforma cu specificațiile de mai sus, răspunsul va indica in mod exact completările sau lămuririle necesare in vederea soluționării cererii.
    • Expeditorul are un termen tot de 10 zile de a se conforma solicitărilor din răspuns.
    • Refuzul de a regulariza cererea in conformitate cu specificațiile constituie renunțarea la orice fel de pretenție sau drept privind obiectul cererii.
    • In situația in care cererea este conforma cu specificațiile solicitate răspunsul va conține soluția oferita pentru a aplana starea potențial litigioasa.
    • In termen de 10 zile, expeditorul poate accepta soluția sau nu. In cel din urma caz expeditorul va indica o alta soluție pentru dezlegarea stării litigioase. In aceasta ultima ipoteza, Asociația are un nou termen de 10 zile de a accepta sau nu soluția propusa.
    • După împlinirea termenului de 10 zile in situația in care pârțile nu au ajuns la o soluție comun acceptata atunci obiectul cererii devine cauza litigioasa, pârțile având posibilitatea de a se adresa instanțelor judecătorești in vederea soluționații litigiului.
    • In situația in care clientul care are o eventuala nemulțumire, si nu exercita procedura de soluționare amiabila descrisa in prezentul capitol, acesta renunța la dreptul la acțiune in instanța împotriva Asociației de Pediatrie și Consultanță în Alăptare, renunța la dreptul de a face plângere, reclamație, sesizare sau petiție la oricare dintre instituțiile statului roman. Prejudiciile cauzare din nerespectarea procedurii vor fi suportate si reparate in integrum de către utilizator. Utilizarea conținutului, si/sau accesarea sitului academiamamelor.ro, reprezintă acordul expres al clientului cu privire la anterioara renunțare precum si la obligația de a repara si suporta eventualele prejudicii si sancțiuni pecuniare care au luat nastere in sarcina Asociație si au afectat patrimoniul acesteia.
    • In cazul in care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta de soluționare a conflictului revine instanțelor de judecata de pe raza teritoriala unde Asociația de Pediatrie și Consultanță în Alăptare are sediul social, respectiv Sector 3 București.